close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך נייצר מתנה אישית לכבוד תקופת החגים?

מערכת שורשו טבת, תשפא21/12/2020

עולם המתנות ובייחוד מתנות החגים עצום ואיכותי. חלק מהמתנות מייצגות גם צורך במוצרים שאתם יודעים שמושאי המתנה שלכם רוצים לקבל

תגיות:

ראש השנה, סוכות ושמחת תורה, אבל גם שנה אזרחית חדשה, חג החנוכה וחג הפסח מהווים את "תקופת החגים" בישראל וכמנהגנו בקודש, כל חג דורש התייחסות מיוחדת באמצעות מתנה. אם נמאס לכם להעניק ולקבל מתנות חג גנריות ואתם מעוניינים הפעם במשהו אישי, מיוחד ומושקע יותר, הנה כמה דרכים טובות לעשות זאת:

חיתוך וחריטה בלייזר

תחום החיתוך והחריטה מיושם כיום בתעשיית המתנות בישראל יותר מכל ענף אחר. הצורך לבצע

חיתוך בלייזרעולה בעיקר כאשר יש לכם רעיון מסוים שאין למצוא בשוק ובחנויות השונות ומספק תצורה בעלת מידות מדויקות. החריטה תאפשר לכם לרכוש מוצר קיים מקופסה ועד תכשיט יוקרתי ולהביע על גביהם כיתוב מסוים, משפטים, סמלים, אותיות, מספרים, ציטוטים ותאריכים.

בשני המקרים המתנה שתתקבל תהיה מעניינת מאוד לעין, אישית, מרגשת ומלאה במחשבה. כן, גם לחרוט על חנוכייה חדשה שקניתם "חג מואר למשפחת כהן" או לחתוך פלטת עץ שתשמש בהגשה לארוחת החג בצורה מסוימת הם כל ההבדל בין מתנה שגרתית למתנה אישית ומושקעת.

הדפסת צורות וסמלים

אם קניתם מארז צלחות או ספלים, מפה, מצעים, פסל למרכז שולחן, פמוטים או כל מוצר אחר – דעו שאפשר להדפיס עליו כמעט כל דבר שתבחרו וכך להפוך אותו לאישי וייחודי מאוד. בדרך כלל מוצרים לבית ובייחוד למטבח מתקבלים בתצורה חלקה, אלא אם יש על גביהם מראש דוגמה מודפסת.

את אותה הדוגמה המודפסת תוכלו ליצור גם לגמרי בעצמכם (בחרו במוצר חלק), כך שתתאים אישית למקבלי המתנה: שם או שם משפחה, עיטור מיוחד כמו מגן דוד, לבבות, חמסות או ראשי תיבות מהקבלה, ציטוט ייחודי, משפט מתוך ההגדה ועוד אלפי רעיונות יכולים לייצג את האובייקט שקניתם, כך שמתנת החג תהפוך ליקרת ערך וסימבולית מאוד וגם תמשיך לשרת אותם בשנים הבאות.

מאיפה כדאי לקחת עוד רעיונות?

עולם המתנות ובייחוד מתנות החגים עצום ואיכותי. חלק מהמתנות מייצגות גם צורך במוצרים שאתם יודעים שמושאי המתנה שלכם רוצים לקבל וחלקן משרתות את ערכי החופש, הפינוק וההרגשה הטובה שמגיעים בעקבות החג. אם חשוב לכם ליצור מתנה אישית ומרגשת שלא קיימת בקטלוג חנות המתנות, תצטרכו למצוא אותה דרך אתרים ובלוגים שמתעסקים במתנות בהתאמה אישית וגם כאלו שיש בהם דוגמאות לתוצרים מעולמות החומר והיצירה.

אל תחכו לשבוע החג

ככל שתשקיעו זמן בחיפוש אחר הרעיון המושלם, כך התוצאה הסופית שתתקבל תהיה מושקעת ומדהימה הרבה יותר משחשבתם. כדי לעשות זאת, לא תוכלו להמתין לרגע האחרון. התחילו בחיפושים כחודש לפני ערב החג עצמו וודאו שיש לכם רעיון מוצלח עד שבועיים לפני התאריך. כך תוכלו לא רק לאתר את הפתרון הטוב ביותר, אלא גם להזמין את החריטה, ההדפסה או הרעיון המיוחד שלכם לאחר השוואת מחירים וזמני משלוח ולוודא שהמוצר התקבל בדיוק כמו שתכננתם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה